blik.co.za   gebeure   meer   byvoeg  
Platforms en Merkers
godsdiens: kerke, preke, teologie
Sondag 26 Mei (Spes: Christelike Lektuurfonds) 08:00 - Mannebiduur 09:00 - Erediens, Kleurterkerk, Jnr Kategese 10:00 - Kategese 16:00 - Belydenisklas - Kategese 17:30 - Diens: Ons Huis Maandag 27 Mei 18:00 - Dagbestuursvergadering Dinsdag 28 Mei 18:00 - Flip Selgroep 18:00 - Cassandra se selgroep Woensdag 29 Mei 16:00 - Ouma Mary-Bybelstudie Donderdag 30 Mei 18:30 - Hemelvaartdiens Vrydag 31 Mei 18:30 - Koffiehuiskonsert Sondag 03 Junie (Spes. Koll. Instituut vir Dowes) 08:00 - Mannebiduur 09:00 - Erediens, Kleuterkerk, Jnr Kategese 10:00 - Kategese 16:00 - Belydenisklas - Kategese 17:30 - Diens: Ons Huis


Onlangse inskrywings

Wag is deel van ons lewens, maar ons is nie gemaklik om te wag nie. Die meeste van ons wil ‘n ding al gister gehad het ons het dit nodig het. Dit voel soms dat dit sinneloos is om te wag of dat ons belangrike geleenthede mag misloop terwyl ons wag. Wag is ook deel van ons voortgesette lewenswandel met Jesus. Dit is egter wanneer ons op die Here wag, dat God ons laat groei na dit wat Hy vir ons begeer. God gebruik daardie tyd om ons te leer om Hom te vertrou. Die storie van Bethany Hamilton illustreer dit vir my so mooi. Op dertienjarige ouderdom het Bethany by die eiland Hawaii branderplank gery toe sy deur ‘n

Onlangse inskrywings

Skepe op die see word maklik van koers gedruk deur winde en seestrome. Die kaptein moet kort-kort die stuur verander om weer op koers te kom. Deesdae word die skepe deur rekenaars bestuur wat sommer self die koers aanpas as die winde en die strome die skip van koers laat gaan. Die kleinste graad van verandering aan die begin van ’n reis kan meebring dat jy op ’n ander plek uitkom as wat jy oorspronklik beplan het. Hoe langer die reis, hoe vêrder eindig ’n mens van jou oorspronklik beplande eindbestemming. In ons geestelike lewe is ons ook op reis. Op hierdie reis is daar ook strome en winde wat woes probeer om ons net so ’n tikkie van die

Onlangse inskrywings

Hy was gehoorsaam tot in die dood, ja, die dood aan die kruis (Fil 2:8). As Christene weet ons dat Jesus “vir ons gely het”. Maar ons dink meestal sy lyding het eers teen die einde van sy lewe begin en ’n hoogtepunt op Golgota bereik. Natuurlik het Hy daar op ’n besonder intense manier gely. Maar sy hele lewe, van geboorte tot sterwe, was een massiewe stuk lyding. Net die feit dat Hy uit die hemel moes kom, dat Hy sy heerlikheid moes prysgee, was reeds ’n stuk matelose vernedering en lyding. Die bekende woorde in Filippense 2:6-8 stel dit onvergelyklik: “Hy wat in die gestalte van God was, het sy bestaan op Godgelyke wyse nie beskou as iets

Onlangse inskrywings

Ons gemeente-visie is: Deur God se genade ’n biddende gemeente wat mekaar in liefde dien en uitreik na die wêreld. Wat my by die vraag bring: Leef ons werklik nog biddend? Leef jý in biddende afhanklikheid van God? Wat beteken dit? Hoe lyk dit as iemand, as ’n gemeente in biddende afhanklikheid leef? Hoe doen ’n mens dit? Psalm 16 kan ons met dié vraag help. Kom ons lees nou Psalm 16. Daar is natuurlik twee goed wat nodig is as jy in biddende afhanklikheid van God wil leef: Jy moet verstaan dat God só naby jou is dat jy met Hom kan praat, enige tyd van die dag of die nag, en jy moet besef dat jy

Onlangse inskrywings

Wanneer jy en jou huweliksmaat keuses maak, het julle al ooit gaan sit en julself afgevra: Pas dit in by die roeping van ons huwelik? Hou julle hierdie roeping voortdurend in gedagte? Moenie bekommerd wees nie, as jy tot dusver nog min of selfs glad nie aan die roeping van jul huwelik gedink het nie, is dit nog nie te laat nie. Gaan soos ’n Vasco da Gama van ouds op ’n ontdekkingsreis. Soek dit, bid daaroor, leer meer daaroor en ontgin ’n ryke skat vir jul huwelik! Jul huwelik kan nie net vir mekaar ’n ryke bron van voeding en inspirasie wees nie, maar veral ook vir ander. Skattejagwenk 1 – Kry eers die regte koördinate: Wat is ’n

Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings

Maarten Luther het baie keer in ‘n lesing van die gesprek met studente oorgegaan in gebed. Sy gesprekke was altyd in die teenwoordigheid van God. Daarom was sy gebede so spontaan deel van sy gesprekke. Ons sien dit ook by Paulus in die eerste hoofstuk van sy brief aan die Efesiërs. Hy begin met ‘n gesprek met die gemeente wat uitmond in ‘n gebed. In dié gesprek loof hy God die Vader vir al die seëninge van die Gees wat daar in Christus Jesus aan ons gegee is (Ef 1:3-14). In sy gebed bid hy dat die gemeente van Efese God werklik sal kan ken (Ef 1:15-23). Hy volg dié patroon ook in hoofstuk twee en drie. Hy maak vier


Onlangse inskrywings

Dis vreemd hoe die tyd verby gaan sonder dat mens dit besef. Ek sit en scroll deur Facebook en lees al die posts. Ek kyk na die prentjies en lees die geskrifte. Dit laat my dink. Ons almal is opsoek na iets. Opsoek na hoop en kameraadskap. Opsoek na iemand wat luister en soos ons voel. Ek sien video grepe van besef weereens hoe mense hunker. Hunker na geloof, hoop en liefde. Ek lees ‘n skrifgedeelte in die week wat aan my gestuur is Matthew 25:29-“To those who use well what they are given, even more will be given, and they will have an abundance.” . Die Here gee daagliks vir ons soveel. Hy sorg sonder dat ons hoef


Onlangse inskrywings

Alledaagse en besondere gebruiksgoed. Die hemel kom aarde toe, nie omdat ons so goed doen dat ons daaraan gestalte gee nie, maar omdat God hierheen kom, en dit self doen. Dis God wat liefde in ons denke laat opkom. Dis God wat ons voete laat padvat na waar sy koninkryk moet kom. Dis God wat […]

Onlangse inskrywings

Dr Johan Otto gesels oor die verskillende engele The post MAAK MY U WEE BEKEND – 26 MEI 2019 appeared first on Pretoria FM.

Onlangse inskrywings

vlindersag Ek het onlangs gehoor dat, in die Joodse geloof is dit ‘n baie groot lewensgebeurtenis as jy grootword om ‘n Rabbi te word. Sodra jy as kind toegewyd alles geleer het wat jy moet leer, word jy gekies om aan ‘n Rabbi toegesê te word, mits hulle kan sien dat jy werklik toegewyd is en kan redeneer soos ‘n ware Rabbi. Dit is dus ‘n voorreg veral vir jou ouers as jy gekies word. Dit is wanneer hierdie seënwens op jou lewe toegebid word. Want, by jou rabbi is jou enigste doelstelling om so naby aan hom te leef sodat jy eendag net soos hy kan wees. Hy leer sy teologie vir


Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings

Paulus begin sy brief aan die Efesiërs met ‘n gesprek met die gemeente wat uitmond in ‘n gebed. In dié gesprek loof hy God die Vader vir al die seëninge van die Gees wat daar in Christus Jesus aan ons gegee is (Ef 1:3-14). In sy gebed bid hy dat die gemeente van Efese God werklik sal kan ken (Ef 1:15-23). Uit die gesprek en gebed van hoofstuk 1 trek Paulus nou vier gevolgtrekkings in hoofstuk 2-3 wat hy met ‘n verskeidenheid beelde inkleur. ‘n Mens kan dit so opsom: God gee aan alle gelowiges plek by Hom as getuienis van sy goedheid – Ef 2:1-10; Joodse


Onlangse inskrywings

Matteus 6:12 In sy boek Destined to Reign, sê Joseph Prince dat jy nie jou sonde hoef te bely om vergewe te word nie en dat sonde nie jou verhouding met die Here affekteer nie [Destined to Reign (Tulsa, Oklahoma: Harrison House Publishers, 2007, 2011), 53]. ‘Maar wat van 1Joh. 1:5-10 wat sê dat sonde jou verhouding met die … Lees meer Is dit nodig om jou sonde te bely?

Onlangse inskrywings

Tydens die verkiesing staan ek in die lang ry en luister van onder my sambreel na die gesprekke rondom my. Later die middag lees ek weer `n tydskrifartikel by my ma waar bekendes sê waarop hul hoop vir ons land en daar sien ek swart op wit die woorde van dít wat so baie die afgelope paar weke gebeur het: “… versprei ek/ons wanhoop plaaslik” Regtig? Wanhoop?! Sjoe, wonder ek, bly ons almal in die dieselfde land? So, wat is hoop dan? Volgens Wikipedia is hoop die onsekere verwagting dat ‘n bepaalde gewenste gebeurtenis sal plaasvind. Gebeur dit nie, is die teenoorgesteldes (i)wanhoop (as die kans op die gewenste gebeurtenis skraal lyk) en (ii)vrees (as

Onlangse inskrywings

Goeie dag. Klik asseblief hier ” Nuusbrief 26 Mei 2019 ” om die PDF weergawe van die Nuusbrief oop te maak. … Continue reading → The post Nuusbrief 26 Mei 2019 appeared first on NG Kerk Lindenpark.

Onlangse inskrywings

Vraag 50: Waarom word daar bygevoeg: en sit aan regterhand van God? Antwoord: Christus het na die hemel opgevaar sodat Hy Hom daar as die Hoof van sy Christelike kerk kan betoon, deur wie die Vader alles regeer. Vraag 51: Watter nut bring hierdie heerlikheid van ons Hoof Christus vir ons? Antwoord: Ten eerste dat Hy deur sy Heilige Gees die hemelse gawes in ons, sy lede, uitstort. Ten tweede dat Hy ons met sy mag teen alle vyande beskerm en bewaar. Inleiding Die beeld van Christus wat sit aan die regterhand van God die Vader is ‘n beeld van mag en gesag. Hy is mede heerser en regeer saam met Sy Vader oor alles. Hy is ook die hoof

Onlangse inskrywings

Vertel die luisteraars wie is Lynelle Clark?Gebore in Kimberley, Noord Kaap, bly ek die afgelope 48 jaar in die Oos Rand. Het verskeie kere getrek maar het die langste in Brakpan gebly. Ek het drie volwasse kinders, drie skoon kinders en twee kleinseuns. Ek is ook verloof aan Isak de Lange vir die laaste jaar en paar maande. Hy self het ook drie kinders en twee kleinkinders. So familie kuiers is nogal bedrywig. Saam hou ons van kamp en die buitelewe, en reis graag.Wat se stokperdjies beoefen jy, indien enige?My stokperdjie is maar boeke, dit sluit skryf en lees in. As kind was ek ook ‘n Bibliotekaresse by Hoërskool Hoogland. So boeke beslaan ‘n groot deel van my lewe. As


Onlangse inskrywings

Bring gerus jou familie, vriende en kollegas saam!


Onlangse inskrywings

Het jy al trane gestort omdat jy so teleurgesteld is in jouself?

Onlangse inskrywings

“Ons sien nou al gevalle waar daar drie generasies dwelmverslaafdes in ’n familie voor­kom,”volgens Charlé Schurink, maatskaplike werker van CMR Gauteng-Oos se Lyttelton-tak. Sy verwys hier na ’n kind wat deur sy verslaafde ma verwaarloos is en ander veilige heenkome moes vind, maar die kind se tannie en ouma is ook verslaafdes- en so word die spreekwoor­delike stokkie al langs generasielyne aangegee. Die aantal kinders wat weens dwelm­afhanklikheidsprobleme in die gesin verwyder moet word, is besig om krisisafmetings aan te neem, volgens Henda van der Merwe, direkteur van CMR Gauteng-Oos. Die Lyttelton-tak moes in een week soveel as sewe kinders verwyder weens verwaarlosing en selfs kindermishandeling. Schurink sê ouers wat middelafhanklik is, is ’n gevaar vir hul kinders. Sy vertel


Onlangse inskrywings

Die Taakspan Ekonomie nooi alle belangstellende na ons maandelike gesprek oor ekonomie en teologie. Dinsdag, 28 Mei, 13:30-16:00 by die sinode kantore, 125 Steve Biko weg, Pretoria. Alle belangstellendes is welkom, en daar sal ruim tyd vir gesprek wees. Bevestig asb @ Maandag, 27 Mei 10:00. Ruhan Fourie, ‘n PhD student in Geskiedenis, gaan met ons gesels oor die NG Kerk se geskiedenis rondom anti­kommunisme. Die tweede helfde van die 20ste eeu in Suid-Afrika kan gekenmerk aan diep Afrikaner-vrese in verskeie vorme, waarvan die meta-vrees hiervan dié van kommunisme was. Die NG Kerk, tesame met die staat en Afrikaner Broederbond, het die grootste rol gespeel in die vorming van hierdie narratief en kon dit gebruik om beheer


Onlangse inskrywings

@6 Aanddiens Ds. Johan Els & Edna van Tonder Tema: Supernatural 3: Op watter veld speel jy? The post 19 Mei 2019 – Johan Els Supernatural reeks tema 3 appeared first on NG Kerk Durbanville-Bergsig.

Onlangse inskrywings

19 Mei 2019 Ds Johan Els & Edna v Tonder Op watter speelveld is jy?

Onlangse inskrywings

Die hernieude klipstapel op die plek waar kmdt. Cachet op die plaas Ruiterskraal, distrik Steynsburg, gesneuwel het. 24 Mei 1878 | Calman Lion Cachet gebore Kmdt. Calman Efraim Lion Cachet was ’n belowende teologiese student van sy vader, prof. Jan Lion Cachet, aan die Teologiese Skool Burgersdorp ten tyde van sy dood tydens die Tweede Vryheidsoorlog in die ouderdom van net 23 jaar. Prof. Cachet was drie keer getroud. Sy eerste huwelik was in 1868 op Burgersdorp met Zwaantje Postma (oorlede 1875), oudste dogter uit ds. Dirk Postma se derde huwelik, nog in Holland. Die twee kinders uit hierdie huwelik is jonk oorlede. Kmdt. Calman Lion Cachet in sy tienerjare. In 1877 trou prof. Cachet met Catharina Viljoen (oorlede 1885),


Onlangse inskrywings

Sy het ’n stoute gewoonte en sy voel nie een oomblik skuldig daaroor nie, bieg sangeres Demi Lee Moore. The post [OUDIO ONDERHOUD] Demi Lee Moore se guilty pleasure appeared first on Voelgoed.

Onlangse inskrywings

– Omarm die lewe, dis ʼn geskenk van Bo (Kyk terug op Toekomsvenster)– Droom groot (kyk terug)– Maak klaar met gister (kyk terug) Vandag:– Beleef die oomblik ( dis al wat ons regtig het!!) Ons lewe tussen gister en more. Gister is verby, vir altyd. As gister ʼn goeie ervaring was, wees dankbaar. As dit […]

Onlangse inskrywings

“Moedig kinders aan om dié dinge te geniet wat geld nie noodwendig kan koop nie: die natuur, kultuur, boeke, musiek, vriendskap, kreatiewe spel en handvaardighede.” – Willem Nicol Indien jy die media moet glo, is kinderopvoeding iets wat jy nie sonder ’n stewige bankbalans kan aanpak nie. Die beraamde koste om een kind vir die lewe gereed te maak, beloop derduisende rand per jaar. Daarom is dit geen wonder nie dat ouers gemaan word om vroegtydig voorsiening vir skoolgeld te maak, en vir skoolklere, en ’n verskeidenheid buitemuurse aktiwiteite en uitstappies. Om nie van allerlei elektroniese speelgoed en toerusting te praat nie. Laasgenoemde is immers ook vir opvoedkundige doeleindes … Wat ons wysgemaak word “Alhoewel finansiële beplanning belangrik is,

Onlangse inskrywings

Spreuke 22:11: #Vriendskap 24 MEI 2019 (1) “Hy wat reinheid van hart liefhet, wie se lippe aangenaam is – die koning is sy vriend.” In Psalm 15 vra Dawid wie mag vertoef in U tent? Wie mag woon op U Heilige berg? Dan antwoord hy dit self in vers twee: “Hy wat opreg wandel en geregtigheid doen, en wat met sy hart die waarheid spreek.” Jesus sê in die bergpredikasies in Matteus 5:8: “Salig is die wat rein van hart is, want hulle sal God sien.” Dit beteken ook dat ons God se hand sal sien beweeg. Spreuke 4:23 verklaar: “Bewaak jou hart meer as alles wat bewaar moet word, want daaruit is die oorsprong van die


Onlangse inskrywings

Boeddhisme is die meerderheidsgeloof in Mianmar. Baie Boeddhistiese groepe plaas druk op minderhedede soos Moslems en Christene om… Klik om verder te lees >>

Onlangse inskrywings




Onlangse inskrywings

11:1 ‘Die apostels en die gelowiges (letterlik: ‘broers,’ waarby die susters destyds ingesluit is) dwarsdeur Judea het gehoor dat die heidene ook die woord van God met graagte ontvang en geglo het (déchomai).’ Die ongehoorde gebeurtenis word bekend onder die... The post Die Handelinge van die Apostels: Petrus se verslag aan die kerk in Jerusalem (Hand 11:1-18) – Francois Malan appeared first on www.bybelkennis.co.za.

Onlangse inskrywings

Loer gerus hier na ‘n paar idees vir kinderbediening-hulpmiddels tydens Hemelvaart en Pinkster. Klik hier om af te laai: Hemelvaart en Pinkster →

Onlangse inskrywings

Wandel Met Integriteit Deur Angela | Mei 24, 2019 Die profeet Miga het verseker in ‘n baie goddelose tyd geleef. Die Israeliete het keer op keer teen God gesondig. Hulle wou eerder lewe soos die nasies rondom hulle in plaas van om te lewe soos God hulle beveel het om te doen. Hulle het afgode aanbid en het geen respek gehad vir die wette wat God hulle gegee het nie. Hulle sonde het oordeel oor hulle gebring, en Israel en Juda is gevange geneem. In vandag se verse lees ons van die Millenniale koningkryk van Jesus se wederkoms. Hy sal elke afgod wat mense in die plek van God aanbid het, vernietig. Hy sal alles waarop mense vertrou


Onlangse inskrywings

BESOEK UIT DIE OOSTE (5) – TERUG NA ELKEDAG SE LEWE!Matt. 2:12 – “En omdat God hulle (die sterrekykers) in ‘n droom gewaarsku het om nie na Herodus toe terug te gaan nie, het hulle met ‘n ander pad na hulle land toe teruggegaan.”God kom openbaar Hom weer in ‘n droom, hierdie keer nie aan Josef wat aan die wet van Moses getrou was nie, maar aan heidene wat pas die Lig van die lewe ontdek het. God gryp in en bevestig dat Herodus se voorneme vals was en verhinder die sterrekykers om medewerkers van Herodus se bose planne te word. Ons hoor nooit weer van die sterrekykers nie, net dat “hulle met ‘n ander pad na hulle land toe


Onlangse inskrywings

Sonde is altyd sleg. Om nie na God te luister nie, terwyl jy weet jy moet, het soms skrikwekkende gevolge. Vra maar vir Dawid nadat hy een middag vir Batseba afgeloer het vanaf sy paleis toe sy gebad het (1 Samuel 11). Pleks dat hy dadelik weggekyk het toe hy haar op haar daktuin sien bad, het hy aanhou met kyk. Die gevolg - sy kyke het tot sondige dade oorgegaan.Toe Batseba verwag, was Dawid in die moeilikheid. Daarom dat hy haar man in die voorste linies van ‘n oorlog laat plaas het sodat hy daar doodgemaak is. So het Dawid se wellustige gekyk oorgeloop vanaf owerspel tot moord en ook tot ‘n bose toesmeerdery. Hy het eintlik net al


Onlangse inskrywings

Kliek hier om die Welweek van 26 Mei 2019 af te laai.

Onlangse inskrywings

AGTERGROND: Die Kinderkerk lesse word met ons kinders van Graad R-3 op ‘n Sondagoggend tyens die erediens gedoen. Ons kinders gaan na die Praise and Worship uit na die Kinderkerk toe. Die lesse is ongeveer 30 minute lank en is interaktief sodat die kinders speel speel die Bybelse waarhede kan ontdek. Die Bybel – Verstaan jy die Bybel? Hierdie is die negende les in die Kinderkerk Lesreeks oor die Bybel. Die doel van hierdie les is om die uitleg van die Bybel aan die kleintjies te verduidelik, sodat hulle dit beter sal verstaan, en dus beter toegerus kan wees oor hoe om meer van God te leer. Die les begin met ‘n gewone storieboek wat gebruik word. Die fasiliteerder


Onlangse inskrywings

Regdeur die evangelies van Matteus, Markus, Lukas en Johannes, beskryf hulle hoe baie tyd Jesus in afsondering spandeer het—weg van sy dissipels, die skares en die gewoel van sy bediening. Die feit dat Sy optrede so dikwels genoem word, dui daarop dat Jesus dit reggekry het om grense te stel wat Sy tyd aan betref. Net soos Jesus, moet ons ook grense stel en ons tyd bestuur sodat ons van hulp kan wees vir ander. Net soos Jesus, moet ons tyd inruim vir gebed (Markus 1:35) en Bybelstudie. Die meeste van ons is gewoond daaraan om ‘n tiende van ons inkomste vir die werk van die Here te gee. Moet ons nie ook ‘n tiende van ons tyd gee nie?

Onlangse inskrywings