blik.co.za   gebeure   meer   +        
              |              
godsdiens: kerke, preke, teologie
Drie klein letters maak ‘n wêreld van verskil. Saam onderskei “I, “S”, en “H” Christen van “Christenish” en merk die verskil tussen reg en verkeerd, lewe en dood, hemel en hel. Daar is niks beter vir jou geestelike welstans as om in ‘n Christelike kerk te wees nie. Daar is niks erger vir jou geestelike welstans as om in ‘n “Christenish” kerk te wees nie. Hier is ‘n paar punte van elk. ‘n Christelike kerk leer jou die Bybel. Dit is verbind tot die onfeilbaarheid, genoegsaamheid, duidelikheid en gesag van die Woord van God en preek dit weekliks met selfvertroue


Wys meer
EREDIENSTYE Tye 20 Mei 27 Mei Nagmaal 09:00 Erediens Prof. Stephan Joubert Ds. Nico Swart 09:00 Gesinsdiens Ds. Yolandi Gilliomee Ds. Auke Compaan 17:30 Aanddiens Prof. Stephan Joubert Ds. Gerrie Bodenstein VOORBIDDING GEVRA VIR: Steyntjie Kellerman, Ria van der Merwe, Hettie Botes, Jaap Schaapherder en Margaret Oosthuizen. Welkom by Pinkster! Jesus roep vir my en jou om Hom te volg (en Hy stuur vir my en jou met krag van die Heilige Gees), sodat ons vissers van mense kan wees … sodat ons as gemeente kan weet waar en hoe ons ons werpnette kan uitgooi om soveel as moontlik mense


Wys meer
Geskiedenisdagboek: Die Kerkstaarbom in 1983. Genl Chris van Zyl van TLU gee praktiese wenke mbt die geleenthede wat die dreigende onstabiliteit tans skep. Kontak: TLU 012-804 8031 of www.tlu.co.za http://www.pretoriafm.co.za/wp-content/uploads/2018/05/JN-180521-Hartland.mp3 Laai af


Wys meer
Wat Jesus dus sê, is ’n opdrag, dit is nie ’n versoek nie. Julle moet julle nie bekommer nie.


Wys meer
Wat Jesus dus sê, is ’n opdrag, dit is nie ’n versoek nie. Julle moet julle nie bekommer nie.


Wys meer
“My Vader word juis daardeur verheerlik dat julle baie vrugte dra en my dissipels is” (Johannes 15:8). “Ek het gekom sodat hulle die lewe kan hê, en dit in oorvloed” (Johannes 10:10). Een van die groot misverstande ten opsigte van godsdiens is dat dit noodwendig die mens se vryheid inperk of vernietig. En só die spontane vloei van ons lewe aan bande lê, selfs ons vreugde in die proses demp. Natuurlik is daar vorme van godsdiens wat dit doen, veral dié wat uitsluitlik met streng wettiese voorskrifte en bepalings werk. En mense daaraan verslaaf. Wie egter na die boodskap van


Wys meer



Wys meer
Wanneer ‘n vrou se mond skeef getrek het (‘n senuwee was raak gesny) na ‘n operasie het hierdie man iets gedoen wat so spesiaal is… Luister gerus saam!


Wys meer
Só benoem mense die donker tye wat oor hul pad kom: die swart hond wat dreigend bly grom. Dan kom die tye wat 'n mens nie meer 'n pad vorentoe raaksien nie. Net die leegte van niks-wil en niks-kan nie. Tye van verlamming en wanhoop.Dit is dikwels 'n kliniese toestand, miskien met 'n fisieke oorsaak, soms deur trauma aangebring. Dan help slegs 'n kliniese ingryping, met die nodige mediese hulpmiddels.Heel anders, baie verskillend is die ander donkerte: Die kere voel 'n mens die tamheid van woorde, die leegheid van geloofstwiste, die oppervlakkigheid van godsdienstige praktyke en gebruike. Maar 'n mens


Wys meer
To access this post, you must purchase Registreer vir toegang.


Wys meer
Die alombekende Winterhoopveldtog, sal weer vanaf 1-30 Junie 2018 plaasvind. Lede van die publiek word aangemoedig om hoofsaaklik met die insameling van warm wintersklere, komberse en voedsel te help, asook om by plaaslike skuilingsinisiatiewe betrokke te raak. Dié landswye projek, is reeds in sy 18e bestaansjaar en word deur PEN, MES, Isinkwa Setheku en Torings van Hoop, in samewerking met verskeie kerke en welsynsorganisasies aangebied.


Wys meer
Ons het pas weer Pinkster gevier, die fees van die koms van die Heilige Gees. Wie die gebeuternis van Pinkster reg wil begryp, moet dit nooit losmaak van Pase nie. Christus en sy Gees kan nie geskei word nie. Sonder die Heilige Gees bly Christus en Pase vir ewig buite ons lewe staan. Die Gees […]


Wys meer
EJ Leach, ‘n gemeenteseun wat ‘n klompie jare gelede ook as Jeugwerker deel van Stellastraat was, is tans saam met sy vrou Sané deesdae in Indië. Hulle werk saam met Internasionale organisasies om nie net die boodskap van Jesus te … Continue reading →


Wys meer
Gesinne met kleuters en babas word weer uitgenooi na die Klouterkerkbyeenkoms op Sondag 27 Mei om 09:00 in die grootsaal. Die jongspan is ook baie welkom by hierdie informele erediens, bring hulle gerus saam.


Wys meer
God fluister in jou siel en praat tot jou hart. Soms wanneer jy nie tyd het om te luister na Sy stem nie, moet hy ‘n “baksteen” na jou gooi. Luister vir die fluister, of wag vir die baksteen…. Tema van die storie: Luister vir die Fluister, of wag vir die Baksteen… Hierdie is ‘n pragtig verhaal wat illustreer dat as God met jou wil praat en jy nie kan of wil luister nie, Hy partykeer baie kreatief kan raak om jou te LAAT luister. So luister vir die fluister, of wag vir die baksteen… Luister vir die Fluister, of
Luister na die fluister of wag vd baksteen

Wys meer
We do not need to be wealthy, or powerful, or president to be a hero. We merely need to act, with honour, and with a loving and ethical heart.(Mary Achor) Moet niks uit selfsug of eersug doen nie, maar in nederigheid moet die een die ander hoёr ag as homself. Julle moet nie net elkeen aan sy eie belange dink nie, maar ook aan diè van ander. (Filip 2:3,4) Ek het gesien dat daar niks beter is nie as dat die mens vreugde vind in sy werk; dit is wat hom toekom. (Pred 3:22) Die Skepping is so saamgestel dat


Wys meer
Deur WhitneyD | Mei 21, 2018 | 1 & 2 Tessalonisense “Van Paulus, Silvanus en Timoteus. Aan die gemeente van die Tessalonisense wat aan God ons Vader en die Here Jesus Christus behoort. Genade en vrede vir julle van God ons Vader en die Here Jesus Christus! Ons moet God altyd vir julle dank, broers. En dit is ook reg, want julle geloof neem sterk toe, en sonder uitsondering word julle liefde vir mekaar altyd meer. Daarom praat ons met trots van julle in al die gemeentes van God en vertel ons van julle volharding en geloof onder al die


Wys meer
“Comfortably numb.” Hierdie was die titel van een rock-liedjie uit die vorige eeu wat my steeds bybly. Hierdie einste toestand tref baie van ons. Ons raak gerieflik afgestomp. Ons leef outomaties en onnadenkend. Die lewe slyp al ons skerpkante stomp. Ons raak gewoond aan alles en aan enigiets- misdaad, geweld, vermaak, sport, sonde, mekaar, die natuur… Die ergste van alles: ons raak gewoond aan heilige dinge! Ons luister leweloos na God se Woord en bid sonder entoesiasme. Niks hou ook meer ons aandag vir lank nie. Al ons verwondering is weg. Dit is hoekom Jesus gesê het dat as ons


Wys meer
Johannes 16:7-10 (NLV) – Geesvervulde Volgeling


Wys meer
SAAM MET JESUS IN DIE WINGERD (7) – ONS KAN GOD DIEN IN OORVLOED!Joh. 16:12-15 – “Ek het nog baie dinge om te sê, maar julle sal dit nie nou kan begryp nie. Wanneer Hy kom, die Gees van die waarheid, sal Hy julle in die hele waarheid lei. Wat Hy sal sê, sal nie van Homself kom nie: Hy sal net sê wat Hy hoor, en Hy sal die dinge wat gaan kom, aan julle verkondig. Hy sal My verheerlik, want wat Hy van My ontvang, sal Hy aan julle verkondig. Alles wat aan die Vader behoort, behoort ook


Wys meer







Wys meer
Hallo al my intekenaars Ek het met ‘n nuwe webwerf begin waar ek voortaan my artikels gaan plaas. Die webwerf se naam is Jaco se Bybelkoerant. Daar is ook ‘n intekenvorm op die webwerf, sodat jy in die vervolg my plasings per epos kan kry. Seënwense! Jaco


Wys meer
Martin Collins haal in sy preek oor beproewinge, die Russiese filosoof Alexander Solzhenitsyn aan, wat die ontwikkeling van mense in die Ooste en die Weste in die wêreld van die 20ste eeu waargeneem het. Alexander het bevind dat, “‘n Feit wat nie betwis kan word nie, is die verswakking van die menslike karakter in die Weste, terwyl dit in die Ooste stewiger en sterker geword het. Ons is deur ‘n geestelike ontwikkeling wat Westerse ervaring ver vooruit is. Die voortdurende kompleksiteit van lewe in die skaduwee van die dood, het sterker, dieper en meer interessante persoonlikhede geproduseer as dié wat


Wys meer
13:22 Lukas herinner sy lesers dat Jesus op pad is na Jerusalem. Maar Jesus is nie haastig nie, en die reis neem lank. Die imperfektum van die woord dieporeueto verwys na ’n wye reis en deeglike besoek aan stadjies en... The post Die Evangelie volgens Lukas: Die smal deur na die koninkryk van God (Luk 13:22-30) – Francois Malan appeared first on www.bybelkennis.co.za.


Wys meer
Die lewe is nie maanskyn en rose nie. Dit ervaar ons almal amper elke dag aan ons lywe. Waaraan hou die pa en ma vas terwyl hulle vier maande oue baba net nie meer daar in sy wiegie lê nie? Hulle huis het inmekaar geval. Ek het lank daar aan die kombuistafel by hulle gesit en al die vrae gehoor. Die een na die ander het sommer so uitgerol sonder dat daar gedink is. “Hoekom, God? Hoekom hy en nie my Ma wat al amper ’n dekade Alzheimer het en my glad nie meer herken nie? Hoekom, nadat ons opgegee


Wys meer
Ek het ‘n navraag gekry oor die “sewe Geeste” van God en of hulle name het of nie. Die frase “sewe Geeste van God” word na my mening op twee maniere in die Bybel gebruik. As ‘n beskrywing van die Heilige Gees (Openb 1:4; 4:5) sowel as ‘n beskrywing van die Here Jesus (Openb 5:6). 1. “Sewe Geeste” is ‘n beskrywing van die Heilige Gees in Openbaring 1:4 en 4:5. Dit lei ek af uit die feit dat dit in Openbaring 1:4 deel vorm van die Trinitariese seën aan die begin van die boek. Die Triniteit word dan as volg


Wys meer
God bring reën Daar is ‘n ryk tradisie in die Bybel dat God die aarde seën. Dat Hy vrugbaarheid gee. Dat Hy dit laat reën: “Sing ’n danklied tot eer van die Here,” sê Psalm 147:7-8. “Psalmsing tot eer van onse God met die siter; wat die hemel met wolke oordek, wat vir die aarde reën berei, wat op die berge gras laat uitspruit.” God bring droogte Dit is egter onteenseglik óók so dat hierdie seën nie outomaties was nie. Dit was afhanklik van ‘n gesonde verhouding met die Here. Só het Moses die volk geleer: “As julle dan goed


Wys meer
Die realisering van God se Koninkryk hier op aarde, is die verantwoordelikheid van Kerke vandag. Dit is die roeping van God aan Sy gemeentes. “Juis hiervoor is julle ook geroep, omdat Christus self vir julle gely en so vir julle ‘n voorbeeld gestel het, sodat julle in Sy voetspore kan volg,” (1 Petrus 2:21). ”Julle … Lees meer Kerke, ons gemeentes


Wys meer
Sê nou net die Heilige Gees is hier uitgestort, oor ons. Hoe sou dit wees? Wat sou met ons gebeur? Wat sou ons doen? En sou daar ʼn kerk van gekom het? Dis julle wat die wind . . . laat waai! Handelinge 2 : 1 tot 14, o.a. 20 Mei 2018, NHKA Kampersrus Pinkster. […]


Wys meer
Een ding wat baie swaar is vir die natuurlike mens om te aanvaar, is dat daar ‘n ‘wêreld’ bestaan wat nie deur sy natuurlike sintuie of deur sy abstrakte denke bereik kan word nie. As die natuurlike mens dus die … Lees voort →


Wys meer
Lees asseblief die Bybelverse in hakkies deur met jou muis daaroor te sweef, (as jy op ʼn foon of tablet lees, tik jy op die vers om dit oop te maak en dan net weer elders op die bladsy om dit toe te maak.). God se Woord is my maatstaf. As ek nie ʼn stelling wat ek maak uit die Woord kan staaf nie, sal ek dit nie neerskryf nie. Lees die verse. Dit sê baie meer as wat ek ooit sal kan.Ons almal weet dat die woorde “Nuwe Testament” eintlik “Nuwe Verbond” beteken. Maar weet ons wat hierdie Nuwe


Wys meer
Oond 180 gr C. Kook 6 groot aartappels tot halfgaar. Koel af en trek skille af. Sny in skywe. Pak helfte van aartappels in oondbak. Braai 1 groot gekapte ui en 2 gekapte knoffelhuisies liggies. Gooi bo-oor aartappels. Sprinklel liggies sout oor. Pak orige aartappels bo-op. Sprinkel liggies met sout. Meng 1 pakkie sampioen soppoeier met 1 k room/melk en 1 k water. Sprinkel gerasperde kaas bo-oor aartappels en gooi sopmengsel bo-oor. Bak tot goudbruin. Omtrent 1 uur. Bedien met gebakte vis


Wys meer
Vraag 86: Wat is geloof in Jesus Christus? Antwoord: Geloof in Jesus Christus is ’n reddende geloof waardeur ons Jesus ontvang en op Hom alleen kan rus vir ons redding, soos wat hy vryelik aan ons geoffer word in die evangelie. Vraag 87: Wat is berou tot lewe? Berou wat tot lewe lei is ’n reddende genade waardeur ’n sondaar, nadat hy waarlik tot ’n sondebesef kom en die genade van God in Jesus verstaan, wegdraai van sy sonde met hartseer en haat en draai na God met ’n besluit van volle inspanning tot nuwe gehoorsaamheid. Inleiding Ons hoor baie


Wys meer
- en Hy het bedoel dat ons in hierdie blydskap sal deel! Hoe belangrik is dit dat jou Verlosser nie sommer enigiemand nie, maar ‘n Verlosser vol vreugde moet wees? As ’n lewensredder jou uit ’n gevaarlike seestroom red en jou so ‘n wrede verdrinkingsdood spaar*, dan gee jy nie juis veel om of hy ‘n vreugdevolle of ‘n droefgeestige ou is nie. Dit maak tog nie saak wat sy gemoedstoestand is, terwyl jy weer jou familie op die strand omhels nie. Met die verlossing wat Jesus bewerk is dit egter anders gesteld. Jesus red ons nie vir ons familie


Wys meer
INLEIDING Wanneer daar oor die gawe van die spreek in tale gepraat word, is een van die sake wat erns in die gesprekke na vore kom die vraag rondom die spreek in tale en gebed. Dikwels sal daar in die redenasie daaroor verwys word na ’n gedeelte soos dié van Rom. 8:26 waar die apostel … Continue reading Pinkster (8): Die gawe van die spreek in tale vs. profesie (3): Die betrokkenheid van ons verstand (1 Kor. 14:13-19) →


Wys meer
Om die nuutste Bergsig Boodskap te lees klik gerus op die skakel. BB 20 Mei 2018 The post Bergsig Boodskap 20 Mei 2018 appeared first on NG Kerk Durbanville-Bergsig.


Wys meer
Lees deur internet, klik hier >>


Wys meer



Wys meer
Hierdie is ’n spesiale feesdiens. Kinders kan lekker deelneem as jy vooraf vlam-kleurige “streamers” maak van sagte lap wat aan ’n stokkie vasgemaak word. Laat die kinders (en ’n paar volwassenes) dit tydens die lofsang swaai. The Day When God Made Church deur Rebekah McLeod Huttois is ook ’n pragtige storieboek wat Pinkster verduidelik. Jy kan die hele boek lees by die skakel wat ons verskaf. Daar is ook ‘n mooi inkleurprent en ‘n voorbeeld van ‘n kort toneelstuk. Die preekriglyn sluit by die gedagte van Pinksterdag as die geboortedag van die kerk aan. Op ‘n dag soos vandag dink
Share

Wys meer
Hallo.Hoogland 20 Mei 2018


Wys meer