blik.co.za   gebeure   meer   +        
              |              
godsdiens: kerke, preke, teologie
Sonder om jou die skrik op die lyf te jaag, wil ons jou graag waarsku dat (indien jy dit nie geweet het nie) jou lewe gaan verander ná kinders. Die veranderinge is nie noodwendig sleg nie (die meeste hiervan is belonend), maar vir baie paartjies is dit ’n reuse aanpassing. Jy beny jou sussie haar nuwe baba. Klein Rebekka is ’n droomkind. Sy slaap stroopsoet in haar wiegie en word net een keer snags wakker. Tot die dag wat alles omswaai en jou suster met blou kringe onder haar oë by jou opdaag. Haar hare is ongewas in ’n poniestert


Wys meer
Die Jode se mae is lekker vol geëet vroeër in Johannes 6. Maar vandat dit gebeur het en hulle Jesus in Kapernaum opgespoor het (Joh 6:41-51), kan hulle nie – wil hulle nie? – die betekenis van Jesus as Brood van die Lewe verstaan nie (Joh 6:35). Of dalk verstaan hulle dit goed, maar wil dit nie aanvaar nie! Tekens en wonders bly maar moeilik. Iets wat ons sukkel om ons koppe om te kry, maar blykbaar ook die mense van Jesus se tyd. Solank ‘n teken inpas met wat hulle dink of hulle bevoordeel, is als reg. Maar moet
Kos

Wys meer
Woede is ‘n menslike emosie wat God nie veroordeel nie. Die Here verstaan dat dit kan gebeur. Jy is ‘n mens, nie ‘n superheld nie! Dus, woede opsig self is nie ‘n sonde nie. Die Here Self word soms kwaad (sien die Bybel, Romeine 1:18, Jeremia 10:10). Die Bybel moedig ons egter aan om nie daaraan vas te hou nie. “Word toornig en moenie sondig nie; laat die son nie ondergaan oor julle toorn nie…“. (Efesiërs 4:26). So, die Here, in sy Woord, moedig jou aan om hierdie gevoel, hierdie emosie, nie toelaat om langtermyn te hou nie. Woede wat


Wys meer
Dr Johan Otto gesels oor Mattheus 8 vers 12 en begin ook oor die NGB artikel 25 te gesels http://www.pretoriafm.co.za/wp-content/uploads/2018/09/WB-180923.mp3 Laai Af


Wys meer
Doen meer. Doen moeite. Tussen mense leer jy die sonde in sy naakte haat eerstehands ken, hulle sʼn en jou eie. Daar skuur haat teen haat, ego teen ego, stamp mense koppe, kompeteer eiebelang met andere sʼn. Dis daar, daar waar liefde nie ʼn kans staan nie, dat mense om liefde skreeu soos brieke tevergeefs […]


Wys meer
Waarnemersnotas by die NHN se Lente-seminaar Tema: Kalmte in die malle gejaag: Leef bewustelik in die hede Gespreksleier: Johannes de Villiers Die onlangse een-dag seminaar op Lentedag in Midrand was in vele opsigte uitsonderlik. Al die gesprekke het rondom een hoofgedagte gedraai, naamlik ‘stilword’. Al drie sessies is deur ‘n enkele persoon gelei – die skrywer van die boek met die titel: Kalmte in die malle gejaag: Mindfulness vir besige mense deur Johannes de Villiers ‘Mindfulness’: Vir vele inligtingsgedrewe mense maak dié woord gedagtes los oor modegiere en tydmors. Maar, bo alle verwagting, het die gehoorsaal met geboë rye uitswaaistoele


Wys meer
Regering is nodig om die samelewing ordelik te hou. Dit is dus noodwendig dat die noodsaaklike funksies in die samelewing deur die politieke proses verloop beïnvloed word. Dit is noodsaaklik dat die politiek aan die samelewingsfunksies aandag gee en dus ook ‘n sterk invloed op onderwys het. Die onderwys mag egter nie in die politieke maalstroom as wapen of platform gebruik word nie. Onderwys is in Suid-Afrika hoogs verpolitiseer in die samelewing se pogings om die skerp verskil in onderwysgehalte tussen oorwegend blanke skole met oorwegend swart skole te probeer verduidelik. Swart kiesers is die meerderheidsgroep en in ‘n een-mens-een-stem


Wys meer
Die Volksblad van Bloemfontein was een van minstens vyf koerante waar J. Albert Coetzee gewerk het. Professor ook joernalis, skrywer en Volksraadslid J. Albert Coetzee was joernalis en redakteur van verskeie nuuspublikasies, asook professor in politieke wetenskap aan die Universiteit van Suid-Afrika. Hy het ’n aantal hoofsaaklik geskiedkundige romans asook verskeie polities-filosofiese geskrifte geskryf. Hy het sy vroegste skoolopleiding ontvang aan die CNO-skool op sy geboortedorp, Steynsburg. In 1910 het die gesin na Potchefstroom verhuis, waar hy verder skoolgegaan het aan die Potchefstroom Gimnasium. Deur privaat lesse het hy matriek op 21 behaal, waarna hy deeltyds gewerk en verder studeer
Die Volksblad oud.jpg

Wys meer
Matteus 10:29-30 29“Is twee mossies nie vir ’n sent te koop nie? En tog sal nie een van hulle op die grond val sonder die wil van julle Vader nie. 30Van julle is selfs die hare op julle kop almal getel. 31Moet dan nie bang wees nie. Julle is meer werd as baie mossies.” “Dit was God se wil, en ons moet ons daarin berus.” Dit is die welmenende trooswoorde wat mense dikwels vir iemand sê wat iets verskrikliks oorgekom het. En nou kry ’n mens boonop ’n uitspraak van Jesus wat dit wil laat lyk of dit maar reg


Wys meer
Dit was op ’n tyd in Oos-Europa mode om preekstoele te bou in die vorm van ‘n regop walvis. Om te preek op hierdie preekstoel, moet jy dan met ’n leer deur die walvis se maag klim, om bo by die mond uit te kom en te preek. Soos Thomas Merton geskryf het: …like Jona himself I find myself traveling toward my destiny in the belly of a paradox. Waarby Denise Ackermann byvoeg: Life can be a whale of a ride! Maar ek dink ’n mens moet eerder ’n preekstoel kerf in die vorm van ’n komkommerplant. Simbolies van die


Wys meer
Stephen Mokoka het Sondag die eerste Suid-Afrikaner in agt jaar geword wat die Sanlam Kaapstad-marathon gewen het.


Wys meer
Preekreeks: Uitnodigings van Jesus Oordenkings: Kom Kyk Prediker: Pierre du Plessis






Wys meer
My plan is nie om hierdie kwessies in detail te bespreek nie. Ek het al voorheen oor die teologie en teorie hiervan gepreek. In hierdie preek wil ek wys hoe ons depressiewe mense en gays in die praktyk kan help. Dit is te veel om in een preek te bespreek, en daarom gaan ek net ‘n basiese oorsig gee. Depressiewe mense William Cowper het in die 1800’s gelewe. Hy was vir baie jare in ‘n diep depressie en wou meer as een keer sy eie lewe neem. John Newton het hom vir baie jare mooi bygestaan en deernis gehad. As
Depressed person

Wys meer
Die pragtige gedig van die Sweedse digter Carl Gustav Boberg: “O Sture Gud” (1885) het wêreldwye aanklank gevind en word regoor die wêreld gesing op die bekende Sweedse volkswysie. Dit is vertaal en uitgebrei deur die Britse sendeling Stuart K Hine as: “How great Thou art“. In die Liedboek van die NG Kerk lui dit soos volg (Lied 464): O Heer my God as ek in eerbied wonder En al U werke elke dag aanskou Die son en maan, die aarde, sterre, wolke, Hoe U dit elke dag so onderhou… Refrein: Dan moet ek juig, my Redder en my God!


Wys meer
Engele is deel van God se skepping in en deur Jesus Christus, en hulle opereer in die hemele onder die soewereine beheer van God: Kol 1:15-17 Hy [Jesus] is die Beeld van die onsienlike God, die Eersgeborene van die hele … Lees voort →


Wys meer
LEES HIER


Wys meer
“Bring nie meer skynheilige offergawes nie; gruwelike reukwerk is dit vir My. Nuwemane en sabbatte, die uitroepe van samekomste – Ek verdra geen ongeregtigheid en feestyd nie!” Jesaja 1:13 (AFR33/53) […]


Wys meer
Vraag 107: Wat leer die afsluiting van die Onse Vader ons? Antwoord: Die afsluiting van die Onse Vader wat lui: “Want aan U behoort die Koninkryk en die krag en die heerlikheid, tot in ewigheid. Amen” leer ons om ons bemoediging in gebed van God alleen te ontvang en om in ons gebede Hom te prys en aan Hom die koninkryk, krag en heerlikheid toe te skryf. As getuienis van ons begeerte en versekering om gehoor te word sê ons: “Amen” Inleiding In die eerste vraag van die die Westminster Belydenis beantwoord ons die vraag: “Wat is die mens se


Wys meer
Die seënuitsprake van Jesus (25) In die begin van die bergrede lees ons dat Jesus teen die berg opgegaan het, gaan sit het en Hy het hulle geleer: Geseënd is dié wat geestelik arm is, want aan hulle behoort die... The post Die seënuitsprake van Jesus (25) appeared first on www.bybelkennis.co.za.


Wys meer
Vakature: Tentmaker (Deeltydse pos vir onbepaalde termyn) Sluitingsdatum: 30 November 2018. Die kerkraad van die NG gemeente Culembeeck wag in afhanklikheid aansoeke in vir bogenoemde pos. Gemeenteprofiel: NG Culembeeck is ’n voorstedelike gemeente in Witpoortjie, Roodepoort. Ons het 922 belydende en 258 dooplidmate met ’n voltydse leraar. Die gemeente is baie sterk gefokus op geloofsformasie by die kerk en huis. Gemeenskapsbetrokkenheid is ’n belangrike deel van die gemeentelewe. Leraarsprofiel: Gelegitimeerde persoon met ’n gawe om met tieners en jong volwassenes te werk. Van die kandidaat sal verwag word om die gemeente te bedien in alle fasette van die gemeentewerk soos


Wys meer
2 Johannes 1:7 (NLV) – Die Woorde van die Top 3


Wys meer
Wat wysheid is by die wêreld in dwaasheid by God en wat krag is by die wêreld is swakheid by God. So beskaam God die trotses.


Wys meer
Kom beleef geestelike verdieping, saamwees en ’n geleentheid om die Heilige Gees weer te ervaar. Ons hoop om die mannekampe te laat herleef en hierdie is die eerste aanbieding. Koste: R950.00, sluit etes en materiaal in. Navrae: Retief Ueckermann 082 498 3448. Besprekings: Lindy by 021 976 4519 of lindy@stellenberg.co.za, R400 deposito.


Wys meer
Om die nuutste Bergsig Boodskap te lees klik hier: BB 23 September 2018 The post Bergsig Boodskap 23 Sept 2018 appeared first on NG Kerk Durbanville-Bergsig.


Wys meer
Op die kombuiskas lê ʼn kleurvolle uitnodiging na ʼn skoolrevue aan die einde van September. Ek neem kennis van die datums en besluit om die uitnodiging met dank te aanvaar. Dit is asemrowend wat skole deesdae op hul verhoë opvoer. Dit kan somtyds met produksies in ons bekende teaters vergelyk word. n Pluimpie vir onderwysers. […]


Wys meer
HH 23 Sept 2018


Wys meer
AGTERGROND: Die Kinderkerk lesse word met ons kinders van Graad R-3 op ‘n Sondagoggend tyens die erediens gedoen. Ons kinders gaan na die Praise and Worship uit na die Kinderkerk toe. Die lesse is ongeveer 30 minute lank en is interaktief sodat die kinders speel speel die Bybelse waarhede kan ontdek. Gebedstasies: Vrugte van die Gees Soos ons met die reeks oor die Vrugte van die Gees besig is, kom ons meer onder die indruk dat die Vrugte van die Gees niks met menslike emosies of karakter eienskappe te doen het nie, maar ALLES met die Heilige Gees. As ons
Vrugte vd Gees - Gebedsaand

Wys meer
Inleiding: Dietriech Bonhoeffer, ‘n voormalige Duitse teoloog en pastoor watweerstand teen die Nazi regime gebied het, skryf in sy brief aanEberhard Bethge op 30 April 1944 dat hulle ’n tydperk ingaan wat deurgodsdiensloosheid gekenmerk word. Volgens hom was hierdie tyd van godsdiensloosheid egter ook ‘n geleentheid om valse idees van God te ontmasker en dalk weer te besef wie God werklik is. “Dit was ‘n geleentheid om weer te ontdek wie die God van die Bybel is.” Om hiermee te help vra hy wie Jesus vir ons vandag is (Henco van der Westhuizen, kerkbode). Dit is ‘n belangrike vraag wat


Wys meer
Jy wil graag jou kind se doopdag spesiaal maak, ʼn dag om te vier, ʼn dag om onthou te word. Die Doopjoernaal sal jou help om aan hierdie viering diepte te gee en jou kind te leer om sy of haar doopdag ook self te vier. Die Doopjoernaal bied riglyne vir gesprekke, aktiwiteite en geloofsgewoontes →


Wys meer
Die hoofgedagte wat vir my uitspring in hoofstuk 2 van die eerste brief aan die gemeente in Tessalonika, is dat jou keuse om Jesus te volg beslis van jou gaan vra om kontra die kultuur van jou tyd op te tree. Dikwels beteken dit vir die gelowige verwerping, isolering en selfs vervolging… Ook die Tessalonisensers het dit aan hulle lyf gevoel. In die vorige hoofstuk het ons gelees hoe hulle hul van die afgode van hul tyd weggedraai het. Maar dit het teen ‘n prys gekom. Ons lees… “Broers, dit het met julle gegaan soos met die gemeentes van God


Wys meer
deur Whitney | September 19, 2018 | Jona – Liefde Sonder Vooroordeel Deesdae is ek in ‘n pragtige verfynde fase van ouerskap. My kinders word ouer, en die daaglikse lewenslesse skuif verby die speelgrond. Ons is besig om kultuur saam te deursoek, en dit lei tot die ontwikkeling van ‘n dieper Bybelse wêreldbeskouing. Die “hoekoms” is nie meer die oppervlakkige pleidooie van ‘n ongeduldige driejarige nie (hoewel ons antwoorde op hierdie “hoekoms” absoluut die begin kan wees van ‘n betekenisvolle geestelike fondasie). Dis wettige vrae oor die wêreld en die volmaakte karakter van God wat ons tyd en studie verdien.


Wys meer
Wanneer dit swaar gaan, bevraagteken ek baie gou my selfwaarde. Is ek goed genoeg? Is dit ín my om die wa deur die drif te trek? Gelukkig herinner die Heilige Gees my dat my waarde nie van myself afhang nie, maar in die Een wat my gemaak het. 1… julle is die eiendom van God ons Vader en die Here Jesus Christus. Ek is íemand – nie oor wat ek is of wat ek doen nie, maar omdat ek die eiendom van God is. Ek en jy is eerstens die eiendom van God, want Hy het ons gemaak. Tweedens is


Wys meer
“Maar Ek sê vir julle: Julle moet julle vyande liefhê, en julle moet bid vir dié wat vir julle vervolg, sodat julle kinders kan wees van julle Vader in die hemel” (Matteus 5:44). Oor wat dit beteken om jou vyande lief te hê, of hulle ten minste met deernis te behandel, is daar al verskeie insiggewende uitsprake gemaak. Die bekendste hiervan is waarskynlik dié van Abraham Lincoln wat oor hierdie radikale gebod van Jesus die volgende vraag gevra het: “Do I not destroy my enemy when I make him or her my friend?” In dieselfde trant, miskien met ʼn bietjie


Wys meer
[Johannes 16] Ek is seker dit het al met jou ook gebeur. Iemand sal sê, moenie bekommer nie, dis beter so. Jy sal diep sluk en sug in die ongeduld van onbegrip oor hoekom op aarde hierdie beter kan wees. Dit gebeur dalk meer met kinders wat aan onverstaanbare volwasse besluite onderwerp word, soms sonder verduideliking. Ons is God se kinders en daar is tye wat ons nie verstaan nie. Mense sê oppervlakkige dinge om gebeure te verklaar soos: dit was geluk, omstandighede het net so uitgewerk, die sterre was belyn. Pyn en mislukking word toegeskryf aan “bad luck”, die


Wys meer
My help comes from God alone. So says Psalm 121. This refrain from the pilgrim song of people on their way to Jerusalem, expresses the essence of our faith. Putting our trust in God is believing God is who He says He is. Faith is also knowing the Lord’s help is synonymous with His presence. God Himself is the answer. God Himself is the answer to prayer. God Himself is the breakthrough, the solution... If bad things arrive on our doorstep, or when life doesn’t make sense anymore, God doesn’t simply disappear. Definitely not! Our lives don’t fall apart every


Wys meer
Wat moet ons diskoers in hierdie tyd wees? Lees verder>>>


Wys meer
Sewe-en-dertig opgewonde seniors het op 12 September die natuurskone landgoed Babylonstoren agter Simonsberg besoek. Hulle het veel meer te sien gekry as net die bekende boslelies (Clivias). Almal is beïndruk deur die historiese opstalle, vriendelike personeel en prominente koppie waaraan die plaas sy naam ontleen het. Die uitleg, omvang en verskeidenheid van vrugtebome en groentebeddings herinner aan Van Riebeeck se Kompanjiestuin. ‘n Natuurlike bergstroom verkwik die boomryke omgewing. Inheemse plante kry voorkeur-behandeling. Geen kunsmatige bemesting of insekdoders word toegelaat nie. Heuningbye, skilpaaie en voëls is welkom om die natuurlike balans te handhaaf. Eeue oue broodbome (Encephalartos-spesie) word in ‘n beskutte


Wys meer
DIE HEERLIKHEID WAT KOM (4) – HEMELTAAL!Rom. 8:26-27 – “Die Gees staan ons ook in ons swakheid by: ons weet nie wat en hoe ons behoort te bid nie, maar die Gees self pleit vir ons met versugtinge wat nie met woorde gesê word nie. En God, wat die harte deurgrond, weet wat die bedoeling van die Gees is, want Hy pleit, volgens die wil van God, vir die gelowiges.”Vergelyk ook Ef. 6:18b – “Smeek God by elke geleentheid deur die Gees.”Paulus het in gister se dagstuk beskryf hoe dit moet voel om niks meer te hê om aan vas


Wys meer
Jy is aan ervaringsleer blootgestel vandat jy jou eerste skree gegee het. Dis reeds algemene kennis dat jy gedurende jou eerste twee lewensjare meer nuwe dinge geleer het as gedurende die res van jou lewe. Hoe? Deur ervarings. Mense word deur ervarings gevorm. ERVARINGSLEER is die proses waardeur ‘n kind tot ‘n volwassene ontwikkel. Die beginsel geld ook vir godsdiensopvoeding. “Ervaringsleer in die Sondagskool? Dit kan tog nie. Hulle moet mos feite leer. En feite kan jy net leer as iemand jou daarvan vertel.” Dis tant Katti Gismus se mening. Die tannie sit op slag die pot mis. Sy verstaan
Blog e.leer

Wys meer
19 September 2018 Hierdie week se Boodskap Teks: Ef. 2:4:10 & Titis 2:11-14 Boodskap: Genade is ‘n woord wat baie bekend is aan elkeen van ons. Jy het sekerlik al genade ontvang en uitgedeel aan ander. As ons oor Paulus praat dan kan ons nie anders as om oor genade te praat nie. Genade staan in vet groot rooi letters oor sy lewe geskryf. Paulus het genade beleef nadat God ingegryp het in sy lewe op die pad na Damaskus. Hy het ‘n tweede kans gekry. Die gebeurtenis was transformerend in sy lewe. Hy skryf in twee gedeeltes oor genade.


Wys meer