blik.co.za   gebeure   meer   byvoeg  
Platforms en Merkers
godsdiens: kerke, preke, teologie
21 MAART 2019 Jesaja 54:10: #Belofte “Want berge mag wyk en heuwels wankel, maar My goedertierenheid sal van jou nie wyk en My vrede verbond sal nie wankel nie, sê die Here, jou ontfermer.” In die 1953 vertaling is die opskrif van Jesaja 54 die volgende: “Die toekoms van Sion” en hier word van Sion verwag om te jubel. Die onvrugbare wat nie gebaar het nie. Dit te midde van die omstandighede word die toekoms van Sion voorspel. Dawid slaan sy oë op na die berge in Psalm 121, en vra waar sal sy hulp vandaan kom. Hy besef dan dat sy hulp kom van die Here wat die berge gemaak het. Jesaja 54:10 neem die


Onlangse inskrywings

Die meeste van ons ken dit: daardie gevoel van moedeloosheid en selfs hooploosheid, tye wanneer dit vir ons lyk die Here gee nie om wat van ons word nie. Die dissipels het by geleentheid, toe hulle bang was hulle skuit gaan in ’n storm vergaan, die Here Jesus verwyt (Markus 4:38): “Meneer, gee U dan nie om dat ons vergaan nie?” Jy bid en pleit en soebat, maar dit voel vir jou die Here slaap, of stel nie belang nie, of hoor jou eenvoudig nie, want niks verander nie; die krisis bly deel van jou lewe. Paulus is die enigste skrywer in die Nuwe Testament wat vir ons iets van sy persoonlike lewe vertel. In 2 Korintiërs 12:1-10 skryf


Onlangse inskrywings

Die 2019-kortlyste vir die Andrew Murrayprys vir teologiese publikasies in Afrikaans, die Andrew Murray-Desmond Tutuprys vir algemeen Christelike publikasies in ’n amptelike taal van Suid-Afrika, en die Desmond Tutu-Gerrit Brandprys vir debuutwerk in ’n amptelike taal van Suid-Afrika, is pas bekend gemaak. Die wenners word in April aangekondig en die pryseoorhandiging is op 24 Mei 2019 in Stellenbosch, aldus Frits Gaum, voorsitter: Andrew Murray-prysfonds. Andrew Murrayprys 2019 (alfabeties) Augustinus deur JH (Amie) van Wyk (uitgegee deur SunPress) Dansend met die lewe deur Kobus Anthonissen (Naledi) Om reg te stel deur Ernst Conradie (Bybel-Media) Paulus deur Adrio Konig (CUM) Weerlose weerstand deur André Bartlett (Protea-boekhuis) Andrew Murray-Desmond Tutuprys 2019 (alfabeties) Bet-El deur Helena Hugo (uitgegee deur Lux Verbi)


Onlangse inskrywings

Vir die volgende keer wat die president of jy (ons leser en luisteraar) vassit in die verkeer, bring Podlitiek hierdie week vir jou ʼn lekker episode wat fokus op die Suid-Afrikaanse Kapitalistiese Party, die BLF en VF+ wat baklei en MTN wat Afrikaans is Groot vermy.

Onlangse inskrywings

Nuus van Boesmanland en Huis Maerua, verwikkelinge met pensioenfonds, BAIE gebedsversoeke … lees daarvan en meer in Feldmuis eNuus van 20 Maart.

Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings

Afgode In Die Verlede, En Nou… Angela “… soek my volk leiding by ‘n stuk hout, verwag my volk dat ‘n stok dinge aan hom bekend sal maak. Omdat ‘n hoergees die priesters beetgepak het en hulle aan hulle God ontrou geword het,” – Hosea 4:12 Ek dink die tye van Hosea is baie soortgelyk aan ons moderne tyd: Daar is geen getrouheid of standvastige liefde nie. Daar is geen kennis van God nie. Daar is ‘n gevloek, gelieg, moord, diefstal en owerspel. Mense breek alle grense. Hulle het die Here verlaat. Die volk van Israel het raad gevra by hout afgode. Hul harte was baie ver van God af. Israel se afgodery was soos owerspel teen die


Onlangse inskrywings

Hoekom is almal van ons so lief om probleme raak te sien? Hoekom is die meeste mense, of hulle nou hier in Suid-Afrika bly, of doer in die groen weivelde van die eerste wêreld, ewe foutvinderig? Dan Gilbert bied ’n interessante antwoord hierop. In ’n kort studie wat pas in Juniemaand in die VSA gepubliseer is, bevind hierdie Harvard professor dat wanneer sekere probleme verdwyn, dan vergroot mense net daar hulle bestaande probleme. Dan word klein klippies skielik groot rotse. Hoe beter enige situasie word, hoe meer kritiseer mense dit. Daarom sien die meeste van ons vordering selde raak. Of dit nou in die kerk is, of by die werk- ons is foutvinders. Daarom dat die kerk ook so vol


Onlangse inskrywings

Dr Petrus Venter van die Gereformeerde Kerk Pretoria lees uit Hebriërs 13 vers 11 tot 16 The post OGGENDOORDENKING – 21 MAART 2019 appeared first on Pretoria FM.

Onlangse inskrywings

DIE VOORBEELD VAN CHRISTUS (1) – VERPLIGTING TEENOOR ANDER!Rom. 15:1-2 – “Op ons wat sterk is in die geloof, rus die verpligting om die swakhede te verdra van dié wat nie sterk is nie. Ons moenie aan onsself dink nie: elkeen van ons moet aan ons naaste dink en aan wat vir hom goed is en wat hom in die geloof kan opbou.”Vergelyk ook Fil. 2:3-4 – “Moet niks uit selfsug of eersug doen nie, maar in nederigheid moet die een die ander hoër ag as homself. Julle moenie net elkeen aan sy eie belange dink nie, maar ook aan dié van ander.”Paulus skaar homself nou by die sterkes in die geloof en vanuit hierdie posisie vermaan hy hulle om


Onlangse inskrywings

Die vrug van die Gees is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en self beheersing. (Gal 5:22-23)

Onlangse inskrywings

Ek is saam met Christus gekruisig. Ek leef nie meer nie, maar Christus lewe in my. Die lewe wat ek nou op aarde leef, leef ek deur geloof in die Seun van God, Hy wat sy liefde vir my bewys het deur in my plek te sterf. (NLV) 1. Paulus verduidelik hier dat geloof nie net gedagtes is wat jy glo nie. Geloof is baie prakties. Dit is om Christus toe te laat om jou lewe te bepaal. Hoe verstaan jy dit? 2. Paulus gebruik die kruis as metafoor om hierdie tipe geloofslewe te beskryf. Soos Christus sy liefde vir my bewys het deur aan die kruis te sterf,


Onlangse inskrywings

Die apostel Paulus is bekend aan ons almal. Sy lewe is soos ’n voor-en-na-foto wat ’n totale ommekeer verteenwoordig. God maak ’n voorbeeld van Paulus: “Dit is ’n betroubare woord en kan sonder voorbehoud aanvaar word: Christus Jesus het in die wêreld gekom om sondaars te verlos,” skryf Paulus aan Timoteus. “Van hulle is ek die grootste. Maar juis daarom was God my genadig sodat Christus Jesus aan my, as die grootste sondaar, al sy verdraagsaamheid sou betoon en ek ’n voorbeeld kon wees vir almal wat in die toekoms in Hom sou glo om die ewige lewe te verkry. (1 Timoteus 1: 15 – 16, Die Boodskap) Voor hy Jesus leer ken het, was Saul vasbeslote om die vroeë

Onlangse inskrywings

Youth ministry within an evangelical protestant epistemology has predominantly been evangelistic, with the aim of reaching and proselytising unchurched youth and youth who do not have a personal and confessed relationship with Jesus Christ. Youth ministry, however, since its inception until the contemporary context of the 21st century, has gone through many challenges and transformations. The historical challenges of the youth ministry have birthed many developments to address the ever-increasing need of the adolescent world both globally and within South Africa. Youth ministry can no longer only be interested in the spiritual condition of the youth; instead, youth ministry should be an agency in the lived realities and experiences of the youth. The aim of the article is to argue

Onlangse inskrywings

Jesus se gesprek met die Samaritaanse vrou is bekend. Hy verras deur Hom nie te steur aan die konvensie van die dag nie. Jode gaan nie met Samaritane om nie en boonop sal ’n Joodse man nooit ’n vrou nader vir ’n slukkie water nie. Jesus pas nie in nie. Hy het nie gekom om […]

Onlangse inskrywings

Kliek hier om Huisgeloof #11 van 2019 af te laai. Hierdie week se Huisgeloof is die derde aflewering in die Lydenstyd-reeks. Kliek hier om dit af te laai.

Onlangse inskrywings

7:35 Na die aanhaling van die Here se verskyning en opdrag aan Moses in Eksodus 3:7,10, kom Stefanus self aan die woord in verse 35-39 waarin hy vertel van Moses se optrede en die volk se verwerping van Moses in... The post Die Handelinge van die Apostels: Stefanus se toepassing van sy toespraak op Jesus (Hand 7:35-41) – Francois Malan appeared first on www.bybelkennis.co.za.

Onlangse inskrywings

‘N HEERLIKE BELOFTE AAN GOD SE GETROUE GUNSGENOTE “Roep My aan in die dag van benoudheid: Ek sal jou uithelp en jy sal My eer." (Psalm 50:15) Wat ‘n wonderlike belofte! Beleef ons nie juis nou dae van benoudheid nie? Dis droogte (tans ongekend erg hier in Namibië), dis siekte, dis onheile en bekommernisse (ESKOM?) en wie weet wat alles wat ons kwel en bedreig... Kom ons kyk mooi na hierdie wonderlike versekering. Kyk na die konteks. Psalm 50 (maak gerus jou Bybel hier oop) was waarskynlik deel van ’n seremonie van verbondshernuwing. (Sien die verwysings na “verbond” in verse 5,16) Dit was nodig, nie omdat Gód sy verbond vergeet nie, maar omdat mense hulle verantwoordelikheid binne die


Onlangse inskrywings

Die kern van ons geloof is so eenvoudig: 5Daar is mos net een God en daar is net een Mens wat ons kan help om by God uit te kom, en dit is Christus Jesus. 6Hy het die prys betaal wat nodig was sodat ons saak met God weer reg kon wees; ja, Hy het Homself daarvoor gegee. Op die regte tyd het Hy gewys dat God mense graag by Hom wil hê. Dit is die beste nuus wat ons sondige mense ooit kan hoor. Op ons eie kan ons eenvoudig nie van die las van sonde ontslae raak nie. Sonde het gemaak dat ons nie by God kan uitkom nie. Sonde veroorsaak

Onlangse inskrywings

LEES HIER


Onlangse inskrywings

Kreatiwiteit in jou huwelik is nie onmoontlik nie! Ons vertel jou meer… Luister saam!

Onlangse inskrywings

AGTERGROND: Sondagskool lesse bestaan uit lesse vir Juniors en Seniors. Lesse vir die Juniors is vir Graad 4-6 geskryf en vir Seniors vir Graad 7-12. Lesse word in kleingroep-verband binne ‘n grootgroep aangebied. ‘n Fasiliteerder lei die grootgroep met leiers in die kleingroepe. Senior Sondagskool lesse bestaan uit EPIC lesse asook Sondagskool lesse. Die Bybel is ons Gids Hierdie is die derde les in die Sondagskool lesreeks oor die Bybel. Hierdie reeks is aangepas uit Kids Sunday School Place. Die les begin met die oulike storie van die Eienaar se Gids. Die eienaar se gids vertel die storie van ‘n man met die naam Koos, wat ‘n nuwe kar koop, maar nie die handleiding oor hoe die motor werk,


Onlangse inskrywings

Kom ons wees nou maar eerlik: daar is min dinge wat ons as mense so inspireer soos ‘n goedvertelde storie, veral indien so ‘n storie nog boonop waar is. In hierdie verband het Mel


Onlangse inskrywings

Ons is erfgename van God, erfgename saam met Christus (Rom 8:17). Gewone mense sukkel altyd om die wonder van Jesus, wat God is, se menswees onder woorde te bring. Ten beste kan ʼn mens daaroor sing. As jy praat, stotter en stamel jy. Die kerkvaders het ook probeer om die wonder te verwoord en toe by twee begrippe uitgekom: adoptio (aanneming) en assumptio (toevoeging). Daarmee wou hulle min of meer die volgende sê: Jesus is nie omdat Hy so ʼn buitengewone mens was deur die Vader as sy Seun “aangeneem” nie. Nee, Jesus was altyd, van ewigheid tot ewigheid, God se Seun. Sy eniggebore Seun. Een van die Persone in die Drie-eenheid. Wat wel gebeur het, is dat die

Onlangse inskrywings

Met hierdie woorde kondig Don Roos die tema van sy praatjie aan, buk dan ongeërg agter die podium en tree na vore met ‘n rooi blom agter sy regteroor. Al wat hoorbaar is, is enkele giggels uit die gehoor. Met gebare bied hy die rooi blom aan die gehoor, kyk die mense in die oë en kies dan ‘n enkeling naby aan hom om die blom met ‘n lae buiging aan te bied. Wat ‘sê’ hy alles? Daar is nie woorde gebruik nie, maar wat is alles gekommunikeer? Watter emosies is ontlok? Wat is die gesindheid wat hy ïllustreer? Die waarde van oop en eerlike kommunikasie – in ‘n dekade van fopnuus en misleiding – kan nie genoeg beklemtoon word

Onlangse inskrywings

Neem ‘n bord vol tuisgebakte koekies, maak dit met foelie toe, sodat die kinders nie kan sien wat in die bord is nie. Begin dan deur te sê dat daar baie lekker en mooi dinge in die lewe is wat baie duur is. Vra dan vir hulle of hulle iets lekker kan noem wat nie vreeslik duur is nie. Wys uit dat daar sommige items is wat dalk goedkoper is, maar wat selfs beter is as sommige duurder items. Neem die bord vol koekies as voorbeeld. Hulle smaak beslis beter as die duurder winkel koekies. God nooi ons, wat geen geld het nie, om te kom koop en te eet! Lees Jes. 55:1-2. Beklemtoon die feit dat God baie dinge


Onlangse inskrywings

Hoop-in-totaliteit word geskryf met een naam … Jesus. Dikwels daag die lewe se probleme ongenooid by ons voordeur op en verklaar… Hallooo! Ek is terug! My gemis? Die klein karnalie, kon hy nie maar net weggebly het nie, dit dink ons dan dikwels. Tog is daar ietsie wonderliks wat hierdie tye inhou. Dit kan ons help om die mooiste intimiteit tussen ons en God te bou. Ek onthou een spesifieke oggend waar ek op my bed gesit het en my hart was plainweg bekommerd, vol gelaai met probleme van hierdie wêreld. Die reuse was groot. Hoe


Onlangse inskrywings

Elke kind het die reg op die beste moontlike begin in die lewe… Navorsing het bewys dat die vroeë kinderjare die kritiese periode is vir die kognitiewe, sosiale en emosionele ontwikkeling wat dan die grondslag vorm vir die kind in sy jeug en latere volwasse lewe. Om kinders met sosiale, emosionele en taalvaardighede toe te rus wanneer hulle nog jonk is, help hulle om uitdagings en stres later beter te hanteer. Vanaf geboorte tot en met die ouderdom van 7jaar is dit die periode van vinnige ontwikkeling op fisiese, geestelike, verstandelike, emosionele en morele gebied. Die vroeë jare in ‘n kind se lewe is die tyd wanneer hy begrippe, vaardighede en houdings aanleer wat die grondslag lewer vir lewenslange

Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings




Onlangse inskrywings

As ek jou sou vra, “Is jy ‘n gelowige?” sou die meeste van ons sê: “Ja, ek dink ek is ‘n gelowige.” En as ek sou vra, “Hoe weet jy dit?” sou jy waarskynlik antwoord, “Want ek glo in God.” En dis goed so, want Jakobus 2:19 sê: “Glo jy dat daar net een God is? Dit is reg. Die bose geeste glo dit ook – en hulle sidder van angs.” Dit beteken egter nie dat die bose geeste dit hemel toe gaan maak nie, want ware geloof is meer as net intellektuele instemming. Ons is vinnig om te sê, “Ek glo in Jesus. Ek glo in God. ” maar daar is baie meer om gelowig te wees as net

Onlangse inskrywings

This is one of my notes, letters, whatever you want to call it, which is inevitable, especially after my quick in and out, to and fro from Alldays, Northern Limpopo. It happened so quickly, that I still cannot believe I have been there, and are already back for nearly two months. As most of you know by now, that I was called, (by God) on a Sabbatical Year in 2015. That ended up for me to be sent to different houses, for different reasons. I have worked and stayed in houses and release and reveal the Word of God as and when He commanded me to do. I also worked in those

Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings

Kom ons verbeel onsself gou vir ‘n paar oomblikke dat ons deel is van die skare wat daardie dag, soveel eeue gelede, saam met Jesus teen die berg gesit het. Daar is twee groepe van ons. Party van ons is bietjie bekommerd oor Jesus. Ons is tradisionaliste. Ons is baie geheg en getrou aan die wet en die profete. En ons is bekommerd dat Jesus té anders is, dat Jesus nie meer getrou is aan die oorgelewerde tradisie van Moses en die profete nie. Die ander groep van ons voel ons glad nie gebonde aan die tradisie nie. Ons buig die reëls om ons te pas, om ons eie sin te kry. Ons wil ontslae

Onlangse inskrywings



Onlangse inskrywings

Tussen die duiwel en die diep blou see. Ek weet nie waar in die Bybel ander kerke dit vandaan kry dat as jy glo, gaan dit met jou net goed nie. Ek besef dis ʼn baie aanloklike boodskap. Dit klink baie meer na goeie nuus as dat Jesus doodgaan en ons dalk ook; dat ons […]

Onlangse inskrywings

Jesaja 66 Sommige mense het die idee dat enige aanbidding vir die Here aanneemlik is, solank dit opreg is. Dit is eenvoudig nie waar nie. Wat het gebeur toe Ussa die Here opreg aanbid het, maar nie volgens sy Woord gehandel het nie? Hy het gesterf (2Sam. 6:7). Ander dink weer dat die Here tevrede … Lees meer Die aanbidding wat God soek

Onlangse inskrywings

Tema: Hoor jy my stem? Skriflesing: Psalm 4:1-9 The post 10 Maart – Pieter Henning appeared first on NG Kerk Durbanville-Bergsig.

Onlangse inskrywings

In die flou maanlig het die seewater kalm gelyk. Niks kon reddingswemmer Kobus Meyer egter voorberei vir wat agter die “kalm” golwe sou wag nie. Ek en die ander vrywilligers van die Nasionale Seereddingsinstituut (NSRI) het die noodoproep net voor middernag gekry. Die Turkse vragskip, Seli 1, was in groot gevaar. Ons reddingsboot het pas ’n draai na die oop see gemaak toe die eerste vyf meter hoë brander vanuit die niet oor ons breek. Albei enjins het uitgesny. Ons het dit net weer aan die gang gekry toe die volgende reusagtige brander oor die boot slaan. Weer was die enjin dood. Ons was in groot gevaar! Ek het stil gesmeek: “Here, help ons asseblief!” Dit was stikdonker en onmoontlik

Onlangse inskrywings

10 Maart 2019 Pieter Henning Hoor jy my stem? Psalm 4:1-9

Onlangse inskrywings